برگزاری دوره های آموزشی صنایع خلاق در اروند/ بررسی ظرفیت های صنایع خلاق

مشاور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند درصنایع خلاق، گفت: دوره های آموزشی صنایع خلاق برای علاقه مندان این حوزه، در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید محمد سیدی مشاور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی صنایع خلاق در اروند گفت: در این راستا برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری هایی در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان شکل گرفت.

او خاطرنشان کرد:با بررسی ظرفیت های صنایع خلاق که یکی از موضوعات اصلی در آن نقش افراد است، تصمیم گیری شد دوره‌های آموزشی برای حوزه‌های مختلف این صنایع برگزارشود که امید است؛ شاهد رشد و شکوفایی نیروی انسانی در این خصوص، باشیم.

سیدی تصریح کرد: نوآوری و خلاقیت نقش بزرگ و بی مانندی در فضاهای کسب و کار، مالی، فرهنگی و اجتماعی جهانی ایفا می کند.

مشاور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند درصنایع خلاق، اظهار داشت: تاکنون ۲دوره آموزشی در حوزه گردشگری، بازاریابی و فروش صنایع دستی با موضوعات نوآوری و خلاقیت در گردشگری، هتلداری و بازاریابی و فروش در حوزه صنایع دستی به صورت رایگان برگزار شده است.

سید محمد سیدی با دعوت از علاقه مندان شرکت در این دوره ها، گفت: با توجه به آنچه پیشتر گفته شد، یکی از مولفه‌های اصلی صنایع خلاق، افراد و ایده های آنهاست. لذا این دوره‌ها برای ارتقای سطح علمی این داوطلبین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.