سخاوت ۲۱۱ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی برای کمک مومنانه

مردم خراسان جنوبی با همراهی و سخاوتمندی، بیش از ۲۱۱ میلیارد تومان در رزمایش کمک‌های مومنانه اهداء کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی گفت: با شیوع کرونا و تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه، این رزمایش از ماه شعبان در استان آغاز شد و در بازه‌های زمانی مختلف تاکنون ۹ مرحله در سه گام از این رزمایش بزرگ در استان برگزار شده است.

او با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه، موجی از همدلی بین نهاد‌ها، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و آحاد مردم ایجاد کرده است، افزود: مرحله سوم از گام سوم این رزمایش در دهه فجر انقلاب اسلامی و با استفاده از ظرفیت تمامی نهاد‌های خدمت رسان برای هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال اجرا می‌شود.

هنری بیان کرد: تهیه و توزیع ۳۳۹ هزار سبد معیشتی، ۱۴ هزار دست کفش و لباس، چهار هزار عدد لوازم زندگی، ۶ هزار کارت هدیه، ۹۶ هزار بسته بهداشتی، تهیه دارو و تجهیزات پزشکی برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر، توزیع بیش از ۶۸ هزار بسته نوشت افزار و هزار و ۱۰۰ عدد تبلت و وسایل کمک آموزشی از جمله کالا‌های تهیه شده برای نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا است.


بیشتر بخوانید


مسئول دبیرخانه ستاد استانی نهضت کمک مومنانه خراسان جنوبی ترویج ازدواج آسان را از دیگر اهداف رزمایش کمک مومنانه دانست و اظهار کرد: به این منظور تاکنون هزار و ۷۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۷ میلیارد تومان و ۴۴ مورد اقلام موردی به ارزش ۷۰ میلیون تومان توزیع شده است.

او  آزادی ۸۳ زندانی جرایم غیر عمد را از دیگر برکات رزمایش کمک مومنانه اعلام کرد و افزود: این افراد با کمک بیش از ۱۱ میلیارد تومان خیران آزاد شدند.

هنری با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان عنوان کرد: تاکنون بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ فقره وام به ارزش ۵۵ میلیارد تومان در زمینه‌های اشتغال، مسکن، رفع مایحتاج زندگی افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا اعطا شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.