مشکلات اعتباری روستای فرومد رسیدگی می‌شود/ اختصاص ۶۵۰میلیون تومان

استاندار سمنان با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات روستای فرومد میامی که با اعتراض اعضای شورای اسلامی نیز همراه شد، گفت: به مشکلات اعتباری این روستای مستعد رسیدگی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست بررسی و رصد مشکلات روستای فرومد ضمن بیان اینکه فلسفه وجودی شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت در فرایند تصمیم‌گیری‌های روز جامعه و مسائل اقتصادی و عمرانی است، بیان کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلات مطرح شده از سوی رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای فرومد با پیگیری و تلاش مستمر مسئولان برطرف شود.

او با بیان اینکه فلسفه وجودی شوراها مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها است و مدیران حتماً از ظرفیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا برای انجام طرح‌های عمرانی و زیرساختی بهره‌مند شوند، افزود: به طور حتم مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در فرایند تصمیم گیری های مدیران دستگاه‌های اجرایی، در پیشبرد بهتر امور بسیار تأثیر گذار است.

استاندار سمنان از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به روستای فرومد از اعتبارات سال قبل و امسال خبر داد و افزود: باوجود مشکلات اعتباری در سال‌های گذشته، اما همواره برای توسعه روستاهای استان تلاش شد و خدمت رسانی به روستاهای استان ادامه دارد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.