امام جمعه موقت مینو شهر:

مسئولان به فکر رفاه و حل مشکل مردم باشند

حجت الاسلام و المسلمین سید مناف جزایری گفت: از مسئولان خواهشمندم به فکر رفاه و حل مشکل مردم باشند به خصوص در وضعیت کنونی که مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین سید مناف جزایری امام جمعه موقت مینو شهر در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز ۱۲ بهمن شروع ایام الله فجر گفت: کاری که امام انجام دادند  همه انبیاء (ص) و اوصیاء (ع) خواهان انجام  این کار بودند و آن انفجار نور اسلام در کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است.

او افزود: ان شاءالله این نهضت و این نظام به برکت وجود شما عزیزان و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) تا ظهور امام الزمان (ع)  ادامه و مستدام و پایدار بماند .

امام جمعه موقت مینو شهر تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروزی این انقلاب محقق نشد مگر به برکت وجود اتحاد و وحدت این ملت غیور و شریف و شهید پرور.

 حجت الاسلام و المسلمین سید مناف جزایری در ادامه گفت: از مسئولان عزیز خواهشمندم به فکر رفاه و حل مشکل این مردم باشند به خصوص در وضعیت کنونی که مشکلات اقتصادی زیاد و زندگی کردن برای مردم مشکل شده است .

او با اشاره به ولادت باسعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) افزود:ولادت این بانوی بزرگ اسلام منشآ خیر برکت برای مومنان هم در دنیا و هم در آخرت است .

انتهای پیام/ د

برچسب ها: نمازجمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.