پاشایی: جنگ نابرابری در پیش داریم/ امیدوارم مقابل فولاد حرمت ها حفظ شود

مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی فردای این تیم با فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از تیم‌هایی که امکانات بسیار قوی و خوبی دارد، فولاد خوزستان است. فکر می‌کنم جنگ نابرابری را از لحاظ امکانات و بودجه در پیش داریم. تیم ما خوب و منسجم است. متأسفانه ۲ بازیکن محروم داریم و ۳ - ۴ بازیکن دیگر هم سرما خوردند و نمی‌توانند فردا بازی کنند. با این حال برای بازی با فولاد خیلی مصمم و باانگیزه هستیم. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب به اهدافی که داریم برسیم.

مربی پیکان در واکنش به اعتراض برخی مربیان به عملکرد داور و متشنج کردن جو بازی‌ها گفت: به دلیل استرس و فشار بازی ممکن است مشکلاتی برای مربیان پیش بیاید. امیدوارم فردا حرمت‌ها حفظ شود و مشکلی از بابت نیمکت‌ها ایجاد نشود. این حرمت‌ها آرامش و دوستی ایجاد می‌کند و ما دوست داریم فردا بازی دوستانه به پایان برسد.

پاشایی در پاسخ به این پرسش که پیکان مقابل فولاد برای یک امتیاز بازی می‌کند یا خیر گفت: برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای است که برای ۳ امتیاز بازی می‌کنیم. دچار کمبود بازیکن هستیم، اما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم.


بیشتر بخوانید:


او درباره غایبان پیکان مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: پورامینی و صالحی محروم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار