وچان کردستان حریف خود را گلباران کرد

تیم وچان کردستان در رقابت‌های فوتبال بانوان لیگ برتر در مقابل تیم قشقایی شیراز با 17 گل حریف خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هفته نهم رقابت‌های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی ظهر امروز بین دو تیم وچان کردستان و قشقایی شیراز در استادیوم ملک‌نیای سنندج پیگیری شد، که تیم میزبان مهمانانش را گلباران کرد.

در این دیدار تیم وچان کردستان در یک بازی تهاجمی و یک‌طرفه تیم قشقایی شیراز را با نتیجه ۱۷ بر صفر گلباران کرد و به یک بُرد شیرین دست یافت. تیم وچان کردستان با ۱۹ امتیاز به دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد.

امروز همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان - همیاری آذربایجان غربی؛ شهرداری بم - نماینده البرز؛ پالایش گاز ایلام - سارگل بوشهر و شهرداری سیرجان - ملوان بندرانزلی در هفته نهم رقابت‌های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در جدول رده‌بندی پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گروه اول با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و شهرداری بم و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۳ امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.

در گروه دوم نیز شهرداری سیرجان با ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و وچان کردستان و پالایش گاز ایلام نیز با ۱۶ و ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.