مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: وبینار تخصصی اصول و مبانی تغذیه و کنترل وزن دانش آموزان ویژه معلم‌ها و دبیران تربیت بدنی برگزار شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح ملی کنترل وزن و چاقی در دانش آموزان با عنوان کوچ در نواحی چهارگانه آموزشی این کلانشهر در حال اجرا است.

او افزود: به منظور کیفیت بخشی به اجرای پروژه ملی کنترل وزن و چاقی (کوچ) و مداخله موثر عوامل اجرایی این طرح در حوزه بهبود شرایط جسمانی دانش آموزان وبینار آموزشی با محتوای تغذیه و کنترل وزن با همکاری گروه آموزشی تربیت بدنی برگزار شد.

نیسی گمراوی با بیان اینکه سلیمانی از اساتید دانشگاه مدرس این دوره آموزشی بود، اظهار داشت: در این دوره آموزشی علاوه بر دبیران و آموزگاران تربیت بدنی، آموزگاران پایه و سایر عوامل اجرایی طرح مذکور حضور داشتند و با اصول و مبانی علم تغذیه و کنترل وزن آشنا شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز کاهش وزن و تناسب اندام تنها با فعالیت بدنی صورت نمی‌پذیرد و داشتن برنامه مناسب غذایی و توصیه‌های لازم برای تغذیه مناسب برای هر دانش آموز لازم است و برگزاری این وبینار‌ها کمک شایانی است برای دبیران و آموزگاران تربیت بدنی تا بتوانند توصیه‌های لازم را به دانش آموزان داشته باشند و به داشتن سبک زندگی سالم و تغذیه سالم خود، خانواده و دانش آموزان دست یابند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.