بسته حوادث:

کشف ۱۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکاری/ ۵۸ راس دام قاچاق کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۱۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از وجود یک پارکینگ محل احتکار خودرو در خیابان فردوسی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده پارکینگ مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، همراه با نمایندگان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۹ شامل ۵ دستگاه پژو پارس، ۳ دستگاه دنا، ۲ دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه تیبا کشف شد.

او با بیان اینکه ارزش خودروهای احتکار شده طبق نظر کارشناسان به ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

سلمانی افزود: طبق اظهارات متهم، صاحب خودروهای احتکاری با خرید آن‌ها و نگهداری در پارکینگ قصد داشته آن‌ها را در ایام پایانی سال و با قیمت بیشتری به فروش برساند که خوشبختانه شناسایی و دستگیر شد.

دام های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ۵۸ راس دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال توسط پلیس امنیت عمومی در این شهرستان کشف شد.

محمد محمدی افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی قصرشیرین نسبت به خروج یک محموله احشام از کشور موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی قصرشیرین در حوالی بعد از زندان به سمت مرز «آق داغ» در حوالی این شهرستان یک محموله احشام را از قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی موفق به دستگیری قاچاقچیان و کشف تعداد ۵۸ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از آنان شدند.

 محمدی افزود: در این رابطه ۲ تن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضا شدند .

کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه و به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله سوخت از استان‌های غربی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی کامیون حامل مواد سوختی در شهر اراک شده و پس از هماهنگی با پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی تیمی را روانه این شهر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی کامیون حامل سوخت شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن را توقیف کردند.

 جاویدان گفت: در بازرسی‌های انجام شده از کامیون ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد و از افزایش ۱۵۰ درصدی ارزش ریالی کشفیات در ۱۰ ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.