سیف الله پور: برخی از بازیکنان برند نساجی را زیر سئوال می‌برند

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره علت ناکامی این تیم شمالی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست  این تیم  شمالی برابر تیم ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: متاسفانه تیم ما  به خوبی بسته نشده است.  چند بازیکن مصدوم هم داریم و همین موضوع باعث شده که بازیکنان کمی در اختیار داشته باشیم و کارمان سخت شود.

او ادامه داد: ما در ثانیه‌های اول بازی با ذوب آهن گل خوردیم، اما خیلی زود به بازی برگشتیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. همان طور که جلالی بیان کرد شاید برخی از بازیکنان  تا  پایان نیم فصل اول در تیم نساجی نباشند.

 با بازیکنان  متخلف برخورد می کنیم 

سیف الله پور بیان کرد: تیم نساجی یک برند است، اما برخی از بازیکنان نمی‌دانند که در چه تیمی بازی می‌کنند و با رفتار غیر حرفه‌ای و ناشایسته شخصیت و برند باشگاه را زیر سئوال می‌برند. به طور حتم با افرادی که با رفتار خود احساسات هواداران را آزرده خاطر می‌کنند، برخورد می‌کنیم.  

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره زمان تغییر و تحولات در این تیم شمالی گفت: منتظر هستیم تا جلالی برنامه و لیست خود را به باشگاه ارائه بدهد تا تصمیم نهایی را بگیریم.  

فاضلی در نقل و انتقالات می توانست بهتر عمل کند 

او درباره اینکه محمود فکری تیم نساجی را بسته است، بیان کرد: موضوع محمود  فکری  در بستن تیم مطرح نیست، چون فاضلی بعد از فکری سرمربی تیم نساجی شد. او مهلت ۲ - ۳ هفته‌ای داشت تا بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد. فکری روز بازی دوستانه با تیم ذوب آهن  از تیم ما جدا شد و بعد از آن بازی‌ها ۳ هفته عقب افتاد و فاضلی زمان کافی برای ترمیم تیم نساجی داشت. امیری مدیرعامل باشگاه به فاضلی اختیار کاملی  در فصل نقل و انتقالات داد تا بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد. به نظرم جنس تیم ما جور نیست و  عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشتیم.  

ما برای جذب بازیکن مشکل مالی نداریم 

سیف الله پور درباره اینکه مشکلات مالی در به خدمت نگرفتن بازیکنان خوب موثر بوده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و فکری و فاضلی می‌توانند در این باره توضیح بدهند که هر کدام از بازیکنان مدنظرشان را بدون مشکل مالی می‌توانستیم به خدمت بگیریم. اگر جلالی هم لیست بدهد در آن صورت ما تابع سرمربی تیم هستیم و بازیکنان مدنظر را به خدمت می‌گیریم.

با دروازه بان متخلف برخورد می کنیم 

او درباره رفتار دروازه بان نساجی با اصحاب رسانه اظهار کرد: من نمی‌خواهم  از دروازه بان تیم دفاع کنم. رفتار او زشت بوده است و به طور حتم با او برخورد می‌کنیم، اما خبرنگاران هم باید جایگاه خود را بشناسند  و بدانند که در زمان ناراحتی بازیکنان نباید از آن‌ها سئوال بپرسند. دروازه بان ما بعد از بازی با ذوب آهن وضعیت روحی و روانی خوبی نداشت، اما یکی از خبرنگاران به حالت کنایه به او بیان کرد که گل ثانیه‌ای دریافت کرده است و او هم واکنش نشان داد.  

سیف الله پور بیان کرد: حدادیان مالک باشگاه نساجی اطمینان داد که به نقل و انتقالات  نیم فصل دوم ورود کند و  تیم را با جذب بازیکنان موثر از بحران نجات بدهد.  

قائم مقام باشگاه نساجی درباره اینکه این تیم شمالی در لیگ برتر فوتبال می‌ماند، گفت: بله، وضعیت تیم ما خطرناک است، اما ۴۵ امتیاز دیگر وجود دارد و  با دعای خیر هواداران و حمایت مسئولان می‌توانیم جایگاه خوبی در لیگ برتر فوتبال به دست بیاوریم. نساجی تیم مردمی محسوب می‌شود و متعلق به هواداران است و باید همه کمک کنند تا این تیم به روز‌های خوبش برگردد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.