به مناسبت دهه مبارک فجر؛

افتتاح طرح‌های کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۷۲۴ میلیارد ریال در فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: به مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر ۱۹۳ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۷۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین پژمان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، از افتتاح طرح‌های کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۷۲۴ میلیارد ریال در فارس خبر داد و ابراز کرد: از طرح‌های مذکور ۱۲۲ مورد عمرانی و ۷۱ طرح اشتغال زا است.

او تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها علاوه بر بهره مندی ۳۶ هزار و ۶۱۸ خانوار، زمینه اشتغال ۴۷۴ نفر به صورت مستقیم در طرح‌های اشتغال زا فراهم می‌شود.

به گفته پژمان، ۵۲ طرح سازه‌ای در حوزه آب و خاک و امور فنی و مهندسی، ۳۰ طرح در زمینه تولیدات گیاهی، ۲۳ طرح با موضوع تولیدات دامی و ۱۵ طرح در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی در این ایام گشایش می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: در این ایام ۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال در حوزه منابع طبیعی و ۵۸ طرح با اعتباری افزون بر ۹۵ میلیارد ریال نیز در حوزه امور عشایر افتتاح می‌شود.

پژمان با بیان اینکه ۹ پروژه نیز در سطح ملی به بهره برداری می‌رسد، افزود: این طرح‌ها شامل اجرای آبیاری نوین در قالب ۶۱۹ مورد و در سطح ۶۳۰۸ هکتار، تولید کنسانتره مرکبات و رب گوجه فرنگی، پرورش مرغ تخمگذار، خوراک آماده دام و طیور، بسته بندی میوه و سردخانه، گلخانه و سایبان، طرح آبخوانداری و آبخیزداری شور مهران، مجتمع آبرسانی و تامین آب پایدار کانون‌های اسکان عشایر جنگلی سروستان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.