بازرسی‌های کرونایی در استان مرکزی بیشتر می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فرمانداران موظفند بازرسی‌های کرونایی را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در این استان گفت: فرمانداران موظفند بازرسی‌ها را بیشتر کرده و با متخلفان برخورد کنند.

اکرمی افزود: متأسفانه شاهد خیز ملایمی برای این بیماری در استان مرکزی هستیم و مردم و کادر درمان تحمل پیک دیگر را ندارد و همه باید مراقب باشیم و تمهیدات لازم برای جلوگیری از گسترش بیماری صورت گیرد.

او اضافه کرد: متاسفانه در شرایط جدید جوانان و بچه‌ها بیشتر درگیر این بیماری می‌شوند و اصلا لزومی ندارد والدین فرزندان خود را به نمایشگاه یا مراکز خرید ببرند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: عادی انگاری نباید در جامعه ترویج یابد و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشیم.

او در خصوص برنامه‌های دهه مبارکه فجر گفت: رویکرد برنامه‌های دهه فجر غیرحضوری است و افتتاحیه‌ها باید با تعداد بسیار اندکی برگزار شود.

اکرمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین انقلاب قرن به دست ملت ایران رقم خورد و مردم خودشان خواستند کشور را اداره کنند و اکنون شاهد هستیم در بخش‌های مختلف کشور به دستاورد‌های ارزشمندی دست یافته است.

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم این جلسه گفت: بیماری کرونا در حالت پیک افزایشی قرار گرفته است و اگر کنترل نشود محدویت‌ها بازهم اعمال خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.