تولید بیش از ۳۰۴ هزار مگاوات انرژی برق در نیروگاه افق ماهشهر

مدیر نیروگاه افق ماهشهر گفت: در دی ماه امسال ۳۰۴ هزار و ۷۱۶ مگاوات ساعت انرژی برق در این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده شد.

فضل الله خادمی مدیر نیروگاه افق ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جنوب شرق خوزستان به ویژه منطقه ماهشهر به دلیل استقرار صنایع بزرگ کشور نیازمند تامین برق پایدار است.

او افزود: نیروگاه افق ماهشهر با تولید مستمر این انرژی حیاتی، نقش مطلوبی در خدمت رسانی به مردم و تامین برق مورد نیاز این صنایع ایفا می‌کند.

خادمی با بیان اینکه در دی ماه امسال توانستیم ۳۰۴ هزار و ۷۱۶ مگاوات ساعت انرژی برق را تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل دهیم، اظهار داشت: این نیروگاه به منظور تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع این منطقه در تابستان سال آینده آمادگی دارد.

نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه سیکل ترکیبی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین انجام می‌پذیرد، ضمن اینکه شرکت مدیریت برق حرارتی رامین به عنوان مالک نیروگاه تعیین شده و در منطقه جنوب استان خوزستان با مساحت ۱۰۰ هکتار و ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی ورژن ۵ V ۹۴.۲ با ظرفیت کل ۶۴۸ مگاوات با سوخت گاز قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.