سرهنگ حمیدوند خبر داد؛

شرور سابقه دار شرق تهران دستگیر شد

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: شرور حرفه‌ای شرق تهران در حالی که با سلاح سرد درصدد قدرت نمایی و بر هم زدن نظم عمومی بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "منصور حمیدوند" سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: اخیرا تعدادی از شهروندان در شرق تهران از شرارت جوانی ۲۳ ساله به مرکز فوریت‌های پلیسی شکایت شد که بررسی موضوع در دستور کار تیم‌هایی از ماموران کلانتری این محدوده قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم از افراد شرور سابقه دار بوده و سابق بر این نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است و متهم اخیرا با اعلام شکایت‌هایی از سوی شهروندان بلافاصله محل را ترک کرده و مدتی را در مخفیگاهش پنهان شده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: گشت زنی‌های هدفمند در محل‌های احتمال حضور متهم به طور شبانه روز آغاز شد تا اینکه ماموران ضربت سر کلانتری چهارم هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس متهم را در حالی که با سلاح سرد قدرت نمایی و سر و صدا می‌کرد مشاهده و بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات پلیسی متهم دستگیر شد و پس از اعتراف به جرائم ارتکابی با تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و با یک فیش برق آزاد شد
آخرین اخبار