توضیح دادگستری فارس پیرامون اخبار منتشر شده از تخلفات مراکز ترک اعتیاد

روابط عمومی دادگستری استان فارس به دنبال انتشار اخباری مربوط به تخلفات کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان شیراز، توضیح داد که اخبار منتشر شده مربوط به یک مرکز نبوده و ارتباطی با یکدیگر ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در توضیح ارسالی روابط عمومی دادگستری استان فارس آمده است: در پی انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی مبنی بر تخلف چند کمپ ترک اعتیاد در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با ورود به موضوع دستورات اکیدی در راستای پیگیری و برخورد با متخلفین صادر کرد.

در ادامه این توضیه آمده است: هفته گذشته بر اثر قصورات حادث شده یک نفر از معتادان بستری در یکی ازکمپ‌ها در شیراز جان خود را از دست داد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با دستور قضایی ٥ نفر بازداشت شدند.

روابط عمومی دادگستری در توضیحات خود افزوده است: اخیرا تصاویر جدیدی منتسب به یکی از کمپ‌های شیراز منتشر شد که در این خصوص نیز با ورود دادستان شیراز ٣ نفر از عوامل متخلف در تصاویر که در معرض اتهام ضرب و جرح معتادین هستند؛ بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در خصوص تصاویر جدید منتشر شده ضمن تاکید براینکه این مورد با حادثه منجر به فوت هفته گذشته متفاوت است، گفت: در مورد اخیر هیچ فردی فوت نشده، اما به لحاظ بزه‌های ارتکابی، پرونده قضایی تشکیل و عوامل دخیل که سه نفر بودند با دستور قضایی بازداشت شدند.

بحرینی با تأکید بر اینکه در پی اطلاع و شکایات واصله، بلافاصله نسبت به تخلیه کامل مکان مورد نظر اقدام و دستور پلمپ و لغو مجوز این مرکز نیز صادر شده است، گفت: دادستانی با قصور احتمالی عوامل و مسئولین نظارتی نیز درچارچوب قانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار