اخباری: یک گل مشکوک به آفساید دریافت کردیم/ نوع گویش داور با بازیکنان ۲ تیم متفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: در بازی با پرسپولیس تمام روزنه‌ها را برای حریف بسته بودیم و یک گل مشکوک به آفساید دریافت کردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: گلی که در دقایق آخر دریافت کردیم خیلی ناراحت کننده بود. بازی را خوب شروع کردیم و تمام روزنه‌ها را برای حریف بستیم و یک گل مشکوک به آفساید دریافت کردیم. البته ما در نیمه دوم گل هم زدیم.

او افزود: پرسپولیس معمولا بازی مالکانه انجام می‌داد اما برای اولین بار این تیم از بازی مستقیم استفاده کرد. در هر صورت بازیکنان پرسپولیس زمانی که توپ به بیرون رفت به بازی ادامه دادند، شاید از نظر قانونی کار درستی کردند ولی بازیکنان ما انتظار داشتند توپ در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

سرمربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از مسابقه، گفت: ما بازی را نسبتا خوب شروع کرده بودیم. پرسپولیس تیم با تجربه‌ای است. در ابتدای نیمه دوم با تغییر سیستم فکر می‌کنم موفق کار کردیم. در شروع نیمه پرس از جلو انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه پرسپولیس داشتیم.

او ادامه داد: ما در ضد حمله بودیم که بازیکن ما توپ را به بیرون زد و فکر می‌کرد پرسپولیسی‌ها توپ را برمی‌گردانند، اما همان توپ گل شد و در اثر بی تجربگی بازی را باختیم.

اخباری در خصوص اعتراضات به داور، اعتقاد داشت: رفتار داور‌ها با بازیکنان تیم بزرگی مثل پرسپولیس نسبت به یک تیم شهرستانی متفاوت است. نوع گویش داور با بازیکنان ۲ تیم متفاوت بود. ما اعتراضی نکردیم فقط به صحنه آخر بازی معترض بودیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار