وزارت دفاع آمریکا وفاداران ترامپ را برکنار خواهد کرد

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد درحال بررسی کارمندان این وزارتخانه و حذف وفاداران به رئیس‌جمهور پیشین آمریکا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پولیتیکو در گزارشی اعلام کرد وزارت دفاع آمریکا در حال بررسی کارمندان این وزارتخانه و حذف وفادارانِ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا است.

پنتاگون دلیل خود برای این اقدام را «ممانعت از حضور طرفداران ترامپ در این وزارتخانه و بررسی افرادی که در لحظات آخر ریاست‌جمهوری ترامپ منصوب شدند» اعلام کرده است.

«جان کربی» سخنگوی پنتاگون در این باره گفت: «همانگونه که پیش‌بینی می‌شد وزیر دفاع آمریکا در حال بررسی سیاست‌های حال حاضر پنتاگون است تا تغییراتی اعمال کند.»

این مقام آمریکایی سپس افزود: «درباره اعضای گروه مشاوره پنتاگون تاکنون تصمیم نهایی گرفته نشده است، اما درصورت اعمال هرگونه تغییر درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

دولت ترامپ در روز‌های واپسین ریاست‌جمهوری او و پس از آنکه شکست ترامپ مشخص شد برخی از اعضای پنتاگون ازجمله «هنری کیسینجر» و «مدلین آلبرایت» وزیران سابق امور خارجه آمریکا را برکنار و وفاداران خود را جایگزین کرد.

اکنون دولت بایدن در حال بررسی این اقدامات ترامپ است. روز چهارشنبه ایمیلی به تمام اعضای هیئت مدیره ارسال و در آن اعلام شد «کلیه قراردادها، انتصابات مجدد یا تمدید قرارداد‌ها تا اطلاع ثانوی به‌دلیل بررسی‌های دولت در این باره تعلیق است.»

همچنین تمام قرار ملاقات‌هایی که ازسوی این وزارتخانه اعلام شده بود تا اطلاع ثانوی لغو شده است. این اقدام دولت بایدن در حالی انجام شده که انتصابات دولت پیشین آمریکا همچنان درحال پیشرفت بوده و به‌طور کامل انجام نشده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
وفاداران ترامپ = خطر جهاني
آخرین اخبار