نوازی: با بازی جسورانه برابر سپاهان پیروز شدیم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره پیروزی تیمش برابر تیم سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدنوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره پیروزی تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد: من به هر ۲ تیم به خاطر بازی خیلی خوبی که انجام دادند خسته نباشید می‌گویم. همچنین به جامعه ورزشی به خصوص پرسپولیسی‌ها به خاطر اینکه مهرداد میناوند را متأسفانه از دست دادیم، تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد و برای اعضای خانواده او آرزوی سلامتی دارم.

او ادامه داد: امروز شانس با ما یاری کرد و توانستیم یک بازی خوب و متفاوت را در نیمه اول و نیمه دوم ارائه بدهیم و در نهایت به گل رسیدیم. سپاهان تیم پر مهره‌ای است، اما ما بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و باید از بازیکنان تیم‌مان تشکر کنم که جسورانه بازی کردند و توانستیم با ۳ گل به پیروزی برسیم.

با تاخیر وارد زمین مسابقه نشدیم 

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره تأخیر این تیم هنگام ورود به زمین در نیمه اول و  نیمه دوم، گفت: این موضوع علتی نداشت و طبق برنامه زمانی آمدیم و تأخیری نداشتیم. شاید شما اشتباه پرسیدید و به خاطر اینکه دروازه‌بان ما در جریان بازی به زمین افتاده بود سوال کردید.

نوازی بیان کرد: به بازیکنان تیم‌مان خسته نباشید می‌گویم. همچنین به مردم و هواداران استان خراسان رضوی تبریک می‌گویم و ان شاالله صبر و حوصله داشته باشند. همچنین بازی به بازی بهتر می‌شویم و در  اوایل فصل مشکلاتی به خاطر نقل و انتقالات داشتیم، چون تیم ما جوان است، اما انگیزه دارد. هواداران  صبر و حوصله داشته باشند تا نتیجه بگیریم. در این بازی توانستیم ۳ امتیاز شیرین را بگیریم که به نظرم ۶ امتیاز بود.   علاوه بر این، با زحمات بازیکنان  توانستیم این بازی را پشت سر بگذاریم و روز  پنج‌شنبه بازی سختی در مشهد داریم و  امیدوارم در آن بازی هم مانند این بازی بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار