نیازی خبرداد؛

ایجاد ۵۰ هزار طرح اشتغالزایی در کل کشور

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت درباره طرح‌های اشتغالزایی ایجاد شده توسط بنیاد برکت توضیحاتی داد.

مرتضی نیازی مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‎‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما در ستاد اجرایی فرمان امام رویکرد توانمندسازی جامعه را پیش گرفتیم تا مردم وارد میدان شوند و اقتصاد ما رونق بگیرد.

او با بیان اینکه به طور مثال ما در استان اصفهان در ۱۱ شهرستان ورود کردیم و طرح‌های اشتغالزایی را اجرا کردیم، گفت: طرح‌های اشتغالزایی شامل طرح سهاب و آسمان است و هدف این را دارد که به مردم کمک کند علاوه بر اینکه منابع مالی طرح آماده می‌شود فرآیند استقرار شغلشان را نیز داشته باشند.

نیازی ادامه داد: ما در سال ۹۹، ۵۰ هزار طرح اشتغالزایی در کل کشور اجرا کردیم که ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که از این مقدار حدود ۲ هزار و ۳۰۰ طرح در استان اصفهان بوده است.

او گفت: سال آینده ۴ شهرستان استان اصفهان به شهرستان‌های تحت حمایت بنیاد برکت خواهد شد و ما مجموعا به ۱۵ شهرستان در این استان می‌رسیم.

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت افزود: ما با تسهیلگران و مجریانی که مستقر در منطقه داریم تا سه سال کنار طرح‌ها هستیم و به دنبال این هستیم که اگر طرح‌های توسعه‌ای وجود دارد به عنوان کسب و کار‌های خانوادگی شرایط را فراهم کنیم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار