آغاز دهه فجر مبارک/ آمده موسم فتح ایمان

۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گرامی باد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با تبریک و گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه فجر گفت: آماده برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر چهل و دومین پیروزی انقلاب هستیم.

او با بیان اینکه ۲۲ کارگروه تخصصی برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر را تدوین و ساماندهی کردند، افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه با تأکید بر اصل سلامت‌محوری در دهه فجر امسال در استان گیلان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اجرای برنامه‌ها را در ۳ سطح تبیینی، مجازی و تبلیغی اعلام کرد و اظهار داشت: ۴۲ ویژه برنامه برای بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال نیز با صبغه مردمی برگزار می‌شود، ادامه داد: مردم همانگونه که علت موجده انقلاب بودند عامل تداوم آن نیز هستند.

او با اشاره به اینکه برخی برنامه‌های دهه فجر میدانی برگزار می‌شوند، گفت: برنامه‌های میدانی همچون رژه موتورسواران و سوارکاران با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) در دهه فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به این مناسبت‌ها برنامه‌های دهه فجر امسال با صبغه شادی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اشجری از برگزاری مراسم نورافشانی در شب ۲۲ بهمن در شهرستان‌های استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن رژه خودرویی و موتوری با رعایت کامل ملاحظات و توصیه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.