اقدامی خودجوش از کسبه مهاباد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: مسئولان تالار‌های پذیرایی مهاباد در اقدامی خودجوش بازگشایی تالار‌ها را به اول اسفند موکول کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خدرلو در جلسه تکریم و معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا از همراهی شهروندان و بازاریان مهاباد نیز تشکر کرد و اظهار کرد: مهاباد تنها شهرستانی بود که پیش از همه شهر‌ها نماز جمعه را برای حفظ سلامت شهروندان تعطیل کرد و آخرین شهری هم بود که برگزاری نماز جمعه را از سر گرفت.

او افزود: با توجه به اجازه بازگشایی تالار‌های پذیرایی در تمامی شهرها، بازاریان مهاباد در اقدامی خودجوش بازگشایی تالار‌های پذیرایی را به اول اسفند موکول کردند که نشان دهنده همراهی بازاریان شهرستان علی‌رغم تحمل هزینه‌های اقتصادی است.

خدرلو با اشاره به نقش خیران شهرستان در کمک به کادر درمانی و بیمارستان این شهر اضافه کرد: بیمارستان موقت در سطح استان و کشور به نمونه‌ای ماندگار تبدیل شد.


بیشتر بخوانید

این مقام مسئول تصریح کرد: عادی انگاری کرونا در شهرستان نگران کننده شده، لذا از تمامی شهروندان می‌خواهیم دستورالعمل‌های بهداشتی را بصورت جدی رعایت کنند.

عارف خدرلو در ادامه انتظارات شهروندان و مسئولان را از مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان تشریح کرد و گفت: تکمیل و افتتاح دانشکده پرستاری این شهرستان که ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد یکی از مطالبات جدی شهروندان است و امیدواریم حداکثر در چندماه آینده با توجه به مساعدت دانشگاه علوم پزشکی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

فرمانداره ویژه مهاباد گفت: تجهیز و تعمیرات بیمارستان فعلی و پیگیری احداث بیمارستان جدید مهاباد از دیگر مطالبات شهروندان است و ضمن استفاده از پتانسیل خیران، استفاده از نیروی جوان جهت مدیر پروری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای عبور از بحران‌ها از دیگر مطالبات شهروندان و مسئولان از مدیر جدید این اداره است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.