معلمان و دانش‌آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی پیشتاز بودند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر سه رکن مکتب،مرجعیت دینی و مردم است و معلمان و دانش‌آموزان در شکل گیری انقلاب پیشتاز بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) امروز در مراسم گلبانگ انقلاب در هنرستان دخترانه ریحانه بوشهر بیان کرد: استکبار جهانی، اسلام را بزرگ‌ترین مانع برای رسیدن به هدف‌های خود قلمداد می‌کند به همین دلیل است که در طول تاریخ به شیوه‌های مختلف در صدد منزوی کردن آن هستند.

او ادامه داد: با مجاهدت مردم ایران امروز بر عزت جمهوری اسلامی و نکبت دشمان اسلام هر روز افزوده می‌شود.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: دشمن باید بداند تا صدای الله اکبر وجود  دارد، راه چپاول ثروت کشور‌های اسلامی فراهم نیست.


بیشتر بخوانید


ادیانی، با تاکید براینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی بر نمی‌دارد و سازش نمی‌کند، گفت: انقلاب اسلامی پایان خط نظام سلطه و استکبار است.

او عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر سه رکن مکتب، معنویت و ارزش‌های معنوی، مرجعیت دینی و مردم است و معلمان و دانش‌آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی پیشتاز بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم گفت: ملت ایران برای از بین بردن سیاهی و تاریکی، خون‌های زیادی دادند و امروز فرزندان آن شجاعان، نگهبان نور و روشنایی هستند و این قصه امید و عشق ملی همچنان ادامه دارد.

محمد تقی ایرانی، دهه فجر را یادآور مقاومت، مردانگی و ایستادگی ملت ایران در مقابل ظلم و استبداد جهانی خواند و ادامه داد: ملت ایران در این ۴۲ سال راه سختی را پیمودند و زخم‌های زیادی بر این ملت وارد شد، اما با مقاومت در مقابل زیاده خواهی دنیای استکبار، امروز آزادی و عدالت در کشور گسترده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران از لحاظ هدف، محتوا و ساختار با دیگر انقلاب‌های جهانی تفاوت اساسی و مبنایی دارد زیرا برپایه مردم و رهبری پیامبرگونه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایجاد شده‌است و امروز نیز به پشتوانه ملت ایران و رهبری رهبر معظم انقلاب همچنان تداوم دارد.

علیمراد کرمی افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری و پاسداری شده و زنده نگه داشتن یاد و آرمان‌های شهدا نیز با مقاومت ملت ایران امکان پذیر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.