بازیکن تیم ملی کاراته:

هدف ما کسب ۳ سهمیه کامل کاراته در مسابقات المپیک است

عاشوری، بازیکن تیم ملی کاراته گفت: همه تلاش می‌کنیم تا کاراته ایران ۳ سهمیه کامل را برای حضور در المپیک به دست بیاورد.

مهدی عاشوری، بازیکن تیم ملی کاراته  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی ملی پوشان کاراته بیان کرد: من در ۳ مرحله آخری که اردوی تیم ملی کاراته برگزار  شد، حضور داشتم. شرایط اردو بسیار خوب است و بازیکنان هم با انگیزه هستند. با وجود کادر فنی خوبی که در تیم ملی حضور دارند، روند عملکردمان رو به رشد است. همه تلاش می‌کنیم تا کاراته ایران ۳ سهمیه کامل را برای حضور در المپیک به دست بیاورد.

ملی پوش کاراته درباره لغو مسابقات کاراته وان مراکش و باکو اظهار کرد: مسابقات کاراته وان لیسبون لغو و ترکیه هم میزبانی مسابقات باکو را عهده دار شده است. به خاطر تغییر تقویم جهانی، اولین مسابقات جهانی در ترکیه برگزار می‌شوند که بیست و سوم اسفند ماه خواهند بود. اردو‌ها تا آن زمان ادامه دارند و برای این که بازیکنان در مراکش شرکت کنند، نیاز به حضور در  مسابقات کاراته وان ترکیه و پرتغال دارند. بازیکنان همه با روحیه و پر تلاش هستند و امیدوارم کاراته ایران با سهمیه کامل راهی المپیک شود؛ چرا که پتانسیل این اتفاق را داریم.

عاشوری در مورد برگزاری مسابقات سوپر لیگ بیان کرد: ظاهرا قرار است لیگ برتر طی ۲ هفته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود. از نظر من، اگر شرایط برگزاری مسابقات فراهم باشد و بتوان کار‌ها را با برنامه انجام داد، مشکلی پیش نمی‌آید؛ چرا که خیلی از ورزش‌ها بدون مشکل مسابقات خود را در این روز‌ها برگزار می‌کنند. البته برخی‌ هم مخالف برگزاری لیگ هستند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار