طنین گلبانگ انقلاب در بافق

به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، همزمان با سراسر کشور گلبانگ انقلاب به صورت نمادین در آموزشگاه قرآنی شهید اکرمی بافق طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در مراسم زنگ انقلاب در آموزشگاه شهید اکرمی بافق، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نظام جمهوری اسلامی با تمام دستاورد‌های خود در طول این ۴۲ سال، تمام معاملات دشمنان دنیا را بهم زد.

او بر ضرورت پیاده سازی دستورات الهی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: هدف از پیروزی انقلاب اسلامی و استقامت مردم در طول انقلاب نشان از اجرای دستورات الهی است.

امام جمعه بافق همچنین بر ضرورت الگوگیری دانش آموزان از شهیدان به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید حججی تاکید کرد و بیان داشت: شهدایی که کمر استکبار را شکستند اگر چه اسیر در دست دشمن بودند، اما در پایان عمر خود عزت را برای جامعه اسلامی حفظ کردند.

به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور امام جمعه و جمعی دیگر از مسوولان در آموزشگاه قرآنی شهید اکرمی بافق به صدا در آمد.

با توجه به شرایط کرونایی این ایین به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار