۳۳۰ میلیارد ریال طرح در مرند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار مرند گفت: همزمان با دهه فجر امسال تعداد ۶۲ طرح با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،گرشاسبی فرماندار مرند در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه مرند گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات دولت و نظام است.

او افزود: دهه فجر یادآور تمامی رشادت‌های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و همگی برای حفظ و گرامیداشت آن ایام وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

فرماندار مرند با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال گفت: تعداد ۴۰۰ عنوان برنامه در شهرستان مرند توسط کمیته‌های مختلف برای دهه فجر امسال تدارک دیده شده که از این تعداد بیش از ۶۲ برنامه افتتاح و یا کلنگ زنی است.

او گفت: در شرایط فعلی اقتصادی دولت توانسته است مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال برای شهرستان مرند در قالب پروژه‌های عمرانی هزینه کند و این موفقیت بزرگی است.

گرشاسبی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا و مسابقات ورزشی در طول ایام دهه فجر، افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان حجت کوه کمر، افتتاح مرکز سلامت افرازمند، افتتاح سه سد آبخیزداری، افتتاح واحد تولیدی گل، کلنگ زنی مجتمع گردشگری و رفاهی، افتتاح پروژه‌های برق رسانی و چندین مورد افتتاح و کلنگ زنی از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در امسال است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.