در بسته حوادث یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز/ برخورد با فروشان مواد مخدر

حوادث امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

برخورد پلیس با سارق حر فه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند، افزود: در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

سرهنگ دالوند افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند و  متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری ۲۰ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان

علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر در ۳ نقطه آلوده با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته شد.

او بیان داشت: در اجرای این طرح ۲۰ نفر خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر دستگیر، ۸۱۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲ محل پاتوق خرده فروشان نیز پلمب شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسینی با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در زمینه مواد مخدر از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری سارقان سابقه دار خودرو در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی بندرماهشهر قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران آگاهی این فرماندهی با بررسی های بعمل آمده از صحنه های جرم‌ و تلاش شبانه روزی موفق شدند مخفیگاه دو نفر از سارقان سابقه دار را که در سطح حوزه استحفاظی اقدام به سرقت خودرو می نمودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام‌ قضایی طی انجام دو عملیات پلیسی متهمان را در محل اختفاء شان در شهرستان همجوار غافلگیرو دستگیرکردند.

سرهنگ پاپی افزود: افراد دستگیر شده با انتقال به پلیس آگاهی طی تحقیقات اولیه تاکنون به ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف نمودند،همچنین با پیگیری های صورت گرفته تعداد سه دستگاه از خودروهای سرقت شده کشف، یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر شد.

پلیس یک سارق سابقه دار را در اهواز دستگیر کرد

 سرهنگ محسن دالوند  فرمانده انتظامی اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه توسط یک نفر راننده وانت پیکان در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: در همین ارتباط ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و جهت دستگیری وی اقدام که متهم با بی اعتنایی به دستور ایست پلیس از محل متواری، پس از تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروی مذکور توقیف، متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ دالوند افزود: در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند که متهم در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و ۴ فقره سرقت به عنف کشف شد و آنها پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار