قهرمانی پلیس‌های مازندران

تیم مازندران قهرمان اولین دوره مسابقات دفاع شخصی پلیس‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات دفاع شخصی پلیس‌های کشور با ابتکار و پیشنهاد کمیته دفاع شخصی انتظامی مازندران به صورت اجرای حرکات انفرادی و اجرای (سناریو) ۴ نفره به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها که با حضور ۵۰ تیم از سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد، تیم مازندران با ترکیب علی سراجی، رستم علی بهروز، رحمان رضوی و محمد صادق نوری به مربیگری استاد سعید اسماعیلی مقام اول را کسب کرد و یگان ویژه کشورعنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و استان گیلان سوم شد.

بیشتر بخوانید:

این مسابقات در شرایط همه گیری ویروس منحوس کرونا به نحوی برنامه ریزی شد که اگر تیمی در دور‌ترین مسافت کشور همانند خوزستان اجرای خود را انجام به نمایش گذاشته، همزمان با هماهنگی مرکز فرمان تهران و داور‌های مستقر در استان مازندران، بعد از اجرای فنون، داوران این امکان را داشتند امتیازات خود را ثبت کنند.

همچنین از مزایای این مسابقات این بوده که شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات می‌توانستند هر استانی که در حال اجرای حرکات و فنون بوده، سایر استان‌ها به صورت زنده و آنلاین اجرای حرکات تیم‌های دیگر را تماشا کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار