افتتاح ۵۵۷ طرح در استان قزوین همزمان با دهه فجر

استاندار قزوین گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۵۷ طرح با ۷۵۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار قزوین در برنامه تلویزیونی کارنامه با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر ۵۵۷ طرح با ۷۵۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد، گفت :  برخی از طرح‌های بزرگ هم مانند بزرگراره آبیک به چرمشهر و معدن مس طارم بعد از دهه فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی گفت: پروژه آبرسانی به آبیک و سد نهب، سد بالاخانلو و مرحله نخست جاده الموت به تنکابن به میزان ۶۳ کیلومتر هم سال بعد افتتاح خواهد شد.

استاندار درباره آبرسانی از سد طالقان به آبیک هم گفت: این طرح قرار بود تا پایان سال اجرا شود، اما به علت محدودیت‌های اعتباری تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

جمالی پور افزود: در حال حاضر لوله‌های این طرح خریداری شده و در حال جا نمایی است.

استاندار گفت: مدل طرح آبرسانی از سد طالقان به سایر شهر‌ها و روستا‌های استان هم انجام و مرحله نخست آن طراحی شده است و امیدواریم پیمانکار این طرح تا ۱۵ روز آینده انتخاب شود.

جمالی پور با اشاره به خدمات بعد از انقلاب گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بحران جنگ و جبران خسارت‌های آن و تحریم مواجه بودیم، اما با همه این مشکلات توانستیم با همت دانشمندان و مهندسان داخلی دست آورد‌های مختلفی را داشته باشیم.

جمالی پور، ساخت بزرگراه‌های مختلف، بیمارستان‌ها ودست یابی به صنعت موشکی و دفاعی را از جمله این دست آورد‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد.

استاندار گفت: با همه خدماتی که انجام شده، اما اشکلاتی هم در کشور وجود دارد که ناشی از کمر رنگ شدن اخلاق و معرفت است و این موضوع باعث می‌شود تا به دست آورد‌ها آسیب وارد شود.

جمالی پور با اشاره به تفاوت قیمت‌ها در بازار افزود: برای هر مغازه نمی‌شود نگهبان گذاشت و ما انتظار داریم که مغازه داران اخلاق را رعایت و طبق قیمت‌های مصوب شده اجناس را عرضه کنند.

او اضافه کرد: ما علاقه‌ای به برخورد نداریم، اما وقتی حقوق مردم ضایع شود حتما با متخلفان برخورد خواهد شد.

استاندار درباره تولید هم گفت: قزوین یکی از استان‌های صنعتی است که تا کنون سعی شده تا با برنامه ریزی دقیق و بسیج ظرفیت‌های موجود از مشکلات واحد‌های تولید کاسته شود.

جمالی پور افزود: این مسیر ادامه دارد و امیدواریم شکوفایی های جدید رقم بخورد.

انتهای پیام/

استاندار در پایان از کادر درمان قدردانی کرد و از مردم خواست همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.