بهره برداری از ۳۷طرح معدنی و صنعتی در دهه فجر۹۹

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۳۷طرح معدنی و صنعتی با اعتبار ۷۱۰میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  از افتتاح ۳۷طرح معدنی و صنعتی با اعتبار ۷۱۰میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای هزار و ۱۶۰نفر شغل ایجاد می‌شود.

او با اشاره به دستاورد‌های این سازمان در ده ماهه نخست امسال گفت: در حوزه تجارت علیرغم تحریمها، استان سمنان ۳۰۰میلیون دلار به لحاظ ارزش ارزی صادرات داشته در حالیکه رقم وارداتش به ۶۰میلیون دلار در حوزه ماشین آلات و لوازم ضروری رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طرح‌های نظارتی در دهه ماهه گذشته اجرا شده است گفت: در این مدت، ۶۲هزار بازرسی انجام شده که ۵هزار و ۵۰۰پرونده تخلف نیز تشکیل شده است.

تشنه دل گفت: در حوزه صنعت دو طرح در دهه فجر با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهر ه برداری می‌رسد که این طرح‌ها از جمله طرح کویرین (طرح ریسندگی و تولید پارچه جین) با سرمایه گذاری ۳۵۰میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۰۰نفر اشتغال در سمنان است.

او افزود: یک طرح دیگر نیز طرح پلاستیک در شاهرود است که برای ۳۸۰نفر اشتغالزایی دارد.

تشنه دل گفت: در حوزه معدن هم طرح تولید مس با سرمایه گذاری ملی و بین المللی در میامی به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او ، این طرح‌ها برای هزار و ۲۰۰نفر اشتغالزایی دارد و رتبه بیکاری را بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار