لزوم افزایش همکاری میان شهرداری آبادان و نیروی انتظامی

شهردار آبادان گفت: اگر همکاری و همراهی نیروی انتظامی با عوامل اجرائیات شهرداری صورت گیرد کار برقراری نظم در امور شهری و ساماندهی به وضعیت عمومی امکان پذیر خواهد بود

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیروز رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار آبادان و جمعی از مدیران و معاونان وی ، با فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دیدار کردند.

هدف از این دیدارتبریک انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی آبادان و اعلام آمادگی برای همکاری های همه جانبه دو نهاد شورا و شهرداری با نیروی انتظامی بود.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در این دیدار بر لزوم افزایش همکاری میان شهرداری و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت:اگر همکاری و همراهی نیروی انتظامی با عوامل اجرائیات شهرداری صورت گیرد کار برقراری نظم در امور شهری و ساماندهی به وضعیت عمومی امکان پذیر خواهد بود.

او افزود: با توجه به شناختی که از روحیه عملیاتی سرهنگ زلقی فرمانده انتظامی آبادان و تعهد و دلسوزی که در وی سراغ دارم مطمئن هستم در این زمینه اقدامات خوب و شایسته ای رخ خواهد داد.

عبدالله کعبی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان نیز گفت: شهروندان عزیز همواره از ما می خواهند در راه برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با انواع بزه و به ویژه کاهش سرقت اموال شخصی و عمومی از طریق مراجع انتظامی پیگیری کنیم و ما برای پاسخ به مطالبات مردم ، به تعامل بیشتر ، افزایش همکاری ها و رفع موانع نیاز داریم .

او افزود: شورای شهر و شهرداری آماده هرگونه همکاری با ناجا در این زمینه است.

قاطعیت ناجا در برخورد با انواع بزه

آرش بهفر نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان نیز ضمن قدردانی از زحمات فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان و تبریک انتصاب سرهنگ زلقی گفت: بزهکاران و سارقان به عنف نباید احساس امنیت کنند و هر اندازه قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با این افراد افزایش یابد به همان نسبت شهروندان آرامش بیشتری را حس کنند.

سران عشایر بیشترین همکاری را با ناجا دارند

ناصرکعبی عضو شورای شهر آبادان هم گفت: در سالیان گذشته عشایر غیور منطقه بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی و کاهش بزه داشته اند.

او اضافه کرد:امیدواریم فرمانده جدید و مقتدر نیروی انتظامی آبادان ضمن برقراری روابط نزدیک با سران عشایر، نهایت بهره از وجود این عزیزان را برای کمک به برقراری آرامش فردی و اجتماعی شهروندان آبادان ببرند.

حل معضلات اجتماعی در آبادان

حمید کوراوند عضو شورای اسلامی شهر آبادان نیز گفت: کار در شهری مانند آبادان به شناخت دقیق سابقه فرهنگی و اجتماعی و ویژگی های روحی مردم آن نیاز دارد .

او افزود: هر مسئولی با این مطالعه و شناخت پیشینه و ظرفیت ها و با همت و تلاش مسئولانه و روحیه جهادی کار کند می تواند در حل معضلات اجتماعی موفق باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.