تخصیص ۵ هزار و ۵۰۰ تن شکر به چهارمحال و بختیاری

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ تن سهمیه شکر تنظیم بازار به این استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسن شمسی پور معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پنج هزار و ۵۰۰ تن سهمیه شکر تنظیم بازار به این استان اختصاص یافت که دو هزار و ۲۰۰ تن برای مصرف حدود ۸۰۰ واحد صنفی و سه هزار و ۳۰۰ تن به منظور مصرف ۳۵ واحد صنعتی اختصاص داده شد.

او افزود: از ابتدای بهمن ماه قیمت شکر مصرفی در صنف و صنعت با ۷۳ درصد افزایش از ۶۶ هزار و ۵۰۰ ریال به ۱۱۵ هزار ریال رسید.


بیشتر بخوانید


شمسی پور اضافه کرد: برای تنظیم مصرف خانوار‌های چهارمحال و بختیاری ماهانه ۲۷۰ تن شکر بسته بندی با قیمت ۸۷ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم وارد بازار می‌شود.

او ادامه داد: به طور یقین افزایش ۷۳ درصدی قیمت شکر صنف و صنعت، در بالا رفتن نرخ افزون بر ۷۰ محصول تولیدی که شکر به‌عنوان ماده اولیه در آن‌ها کاربرد دارد، نقش مستقیم دارد.

شمسی پور، میانگین مصرف شکر بین خانوار‌های کشور و استان را ماهانه یک کیلوگرم به‌ازای هر نفر دانست و گفت: ماهانه سه هزار تن شکر برای مصرف خانوار‌های این استان در بازار توزیع می‌شود.

او افزود: برای توزیع شکر در بخش‌های مختلف صنف، صنعت و خانوار در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه مشکل و کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار