رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

توانمندی محور مقاومت و نیروهای مسلح افزایش یافته است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از افزایش توانمندی محور مقاومت و نیرو‌های مسلح طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح دوشنبه در دومین روز دهه فجر با حضور در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: توفیقی شد که امروز در جوار مزار شهید سلیمانی برای ادامه راه و انتقام خون ایشان تجدید پیمان کنیم.

او گفت: گوهر بزرگی را از دست داده‌ایم، اما پرچمی که به دست ایشان بوده همچنان بر افراشته خواهد ماند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: برکت خون سردار سلیمانی باعث شده است که پرشورتر و توفنده‌تر از گذشته مسیر تعقیب آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی دنبال شود و محور مقاومت مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش بگیرد.

او گفت: مکتب شهید سلیمانی در واقع مکتب اسلام، مکتب انقلاب اسلامی، مکتب دفاع مقدس، مکتب مقاومت و مکتب نبرد با آمریکا و اسرائیل است و این مکتب ادامه دارد و پرشورتر از گذشته دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید:


سرلشکر باقری بیان کرد: طی یک سالی که سردار شهید سلیمانی در بین ما نیست برکت خون ایشان باعث شده است رشد قابل توجهی در توانمندی محور مقاومت و توانمندی نیرو‌های مسلح اتفاق بیفتد. وضعیت دشمنان نشان می‌دهد قاتلان او به زباله دان تاریخ رفته‌اند و تقاص کارشان را پس خواهند داد و رژیم صهیونیستی در سردرگمی و مسیر نابودی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
من دیشب خواب حاج قاسم را دیدم خدارا هزاران مرتبه شکر میکنم .یاد و خاطرش تا زنده هستم در قلب من است و اورا از تمام عزیزانم بیشتر دوست دارم.او الان بیشتر از قبل در میان ما است. اینرا من یقین دارم .