مدیرکل مرکز اسلامی بوینس آیرس:

اروپا و آمریکا اشتباه کردند ایران اسلامی را تحریم کردند

عبدالکریم پاز با سفر به ساوه گفت: اشتباه کشور‌های اروپایی و آمریکایی تحریم ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام عبدالکریم پاز مدیرکل مرکز اسلامی بوینس آیرس در جمع روحانیون شهرستان ساوه گفت: اشتباه کشور‌های اروپایی و آمریکایی درگیری با ایران اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالکریم پاز افزود: نمی‌توان کشوری را که در ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر دنیا ایستادگی کرد با جنگ اقتصادی و تحریم از میدان خارج کرد.

او اضافه کرد: اکنون در دنیا شاهد هستیم که فشار‌ها بر جمهوری اسلامی نتیجه عکس داده و کشور‌های تحریم کننده، گرفتار مشکلات داخلی خودشان شده اند.

مدیرکل مرکز اسلامی بوینس آیرس بیان کرد: استفاده از ابزار فشار‌ها و تحریم‌ها بیش از گذشته موجب پویایی و تحرک جمهوری اسلامی شده و انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه‌ی قرن، ابرقدرت‌هایی مانند آمریکا را به اضمحلال کشانده است.

او ادامه داد: امروز در سراسر دنیا ندای اسلام خواهی انسان‌های آزاده شنیده می‌شود و باید همه‌ی روحانیون با بهره گیری از ظرفیت جمهوری اسلامی ایران در ریشه کنی بدعت ها، چون اسلام هراسی در آشنایی جهان با تعالیم روحبخش اسلام تلاش مضاعف کنند.

شیخ عبدالکریم پاز تصریح کرد: جود فضای تبلیغی آزاد در ایران و ظرفیت‌های عظیم کشور توانسته این کشور را به مرکز تشییع در جهان اسلام تبدیل کند و افرادی، چون سردار سلیمانی در خارج از مرز‌ها به برکت نظام اسلامی مایه امنیت و آرامش برای سایر کشور‌ها شود.

او با اشاره به جایگاه ممتاز زن در دین مبین اسلام اظهارکرد: در جوامع غربی زنان به دلیل وجود ظلم و زور نسبت خودشان از لحاظ معرفتی تکامل ندارند و رشد زن صرفا به مد بودن و زیبایی‌های های ظاهری محدود شده است.

مدیرکل مرکز اسلامی بوینس آیرس گفت: حسن خلق و برخورد مناسب با زنان را ریشه در تعالیم حیات بخش اسلام دانست و اضافه کرد: الگو گیری از حضرت زهرا (س) به عنوان یک زن کامل مسلمان می‌تواند به معنای واقعی به تعالی کرامت بانوان در جوامع اسلامی کمک شایانی نماید.

حضور در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه، نشست بررسی نقش زنان در عرصه بین الملل، سخنرانی در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد انقلاب و حضور در جمع روحانیون با موضوع انقلاب اسلامی در محیط بین الملل از برنامه‌های مدیرکل مرکز اسلامی بوینس آیرس در ساوه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.