روانخواه یار جدید کادرفنی؛

سوال روز: برای این اقدامات کمی دیر نیست؟

امیدرضا روانخواه سرمربی سابق نیروی زمینی تهران به جمع کادرفنی نساجی اضافه شد تا برای خروج نساجی از بحران کمک حال مجید جلالی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هفت شکست و دو تساوی در ۹هفته اخیر خودش گویای روز‌های سخت و ناامید کننده نساجی است که جایگاه پانزدهم را برای تیم قدیمی مازندران به ارمغان آورد.

وحید فاضلی که به عقیده کارشناسان از ابتدا انتخابی شک برانگیز برای تیم کم بضاعت نساجی به شمار می‌رفت، بعد از هفته‌ها ناکامی بالاخره بعد از تساوی مقابل ماشین سازی تبریز از کار برکنار شد و مجید جلالی جانشین او شد.

جلالی با تجربه که حالا فهمیده کار از آنچه که فکر می‌کرد سخت‌تر است و دو بازی اول خود را هم شکست خورد، امیدرضا روانخواه بازیکن سابق استقلال را به عنوان دستیار برگزید.

سال‌های مربیگری روانخواه به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد هرچند در همین عمر کوتاه مربیگری خود هم دوران پر فراز و نشیبی داشت، اما حالا به عنوان دستیار به جمع کادرفنی نساجی اضافه خواهد شد.

مجید جلالی در دوره قبلی مربیگری در نساجی حمید مطهری دستیار فعلی یحیی گل محمدی را کنار خود داشت که نقش کلیدی در تفکرات او ایفا می‌کرد و حالا تصمیم گرفت برای پیاده کردن تاکتیک‌ها و نیز بالا بردن قدرت تحلیل تیم حریف از روانخواه بهره ببرد.

بسیاری از هواداران و پیشکسوتان نساجی معتقدند این انتخاب‌های وصله و پینه‌ای می‌توانست عاقلانه‌تر اتفاق بیافتد و حالا این دست و پا زدن برای تیمی که در دو فصل اخیر یکی از تیم‌های باشخصیت در لیگ برتر بوده، چه بسا راهگشا نباشد.

با جذب بازیکنان ناکارمد و بی تجربه در پنجره نقل و انتقالاتی اول فصل که جلالی در کنفرانس بعد بازی ذوب آهن گفت بسیاری از آن‌ها در حد لیگ برتر و نام نساجی بازی نمی‌کنند، حالا ضعف در درون دروازه و خط دفاعی، نبود هافبک‌های کارساز و تاثیرگذار در خط میانی بیش از پیش مشهود است.

نساجی در سیزده بازی گذشته فقط ۹ امتیاز کسب کرد و پانزدهم است و ۱۷ هفته فرصت دارد تا تنها سهمیه یکی از بااستعداد‌ترین استان‌های کشور در لیگ برتر را حفظ کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.