تجلیل از مادران شاغل پر فرزند استان مرکزی

در آستانه روز زن از مادران شاغل دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و دارای ۳ فرزند و بیشتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  درآستانه ولادت حضرت حضرت زهرا (س) و روز زن، در مراسمی از  مادران شاغل دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و دارای ۳ فرزند و بیشتر  تجلیل شد.

کسایی پور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: این مراسم برای تقدیر از مادران شاغل دارای بیش از سه فرزند و در راستای سیاست‌های کلی ابلاغیه مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت است.

کسایی پور افزود: بحث جمعیت یکی از از مسائل مهمی است که باید با تشویق و بیان مسئله و رویکرد‌های مشوقانه در ارکان مختلف تبیین شود.

او نقش زنان در جامعه را بعنوان یک عنصر هویت بخش و یکی از ارکان مهم خانواده عنوان کرد.

نقش بانوان در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بی بدیل است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) نقش بانوان در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را بی بدیل دانست.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در صدد ضربه زدن به کانون خانواده و اعتقادات نسل جوان هستند که نقش بانوان در خنثی‌سازی توطئه‌های آنان بی‌بدیل است.

او مسئولیت بانوان را بسیار خطیر و سنگین دانست و اضافه کرد: بانوان می‌توانند با تقویت روحیه انقلابی‌گری، معرفت، تقوا و پرهیزگاری توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند و این امانت و بار سنگینی که امام و شهدا به دست ما سپردند با قدرت و صداقت به پیش ببریم و به دست آیندگان بسپاریم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کامل یک انسان است که باید مسئولان فرهنگی و تبلیغی کشور در معرفی شخصیت این بزرگوار به مردم به ویژه نسل جوان بیش از پیش همت و تلاش کنند.

او در ادامه به نقش بانوان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت: نسل امروز زنان جامعه ایران باید با تاسی از نسل قبل، در راستای حفظ دستاورد‌های این انقلاب شکوهمند تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: انقلاب اسلامی جریانی بر اساس مکتب اهل بیت (ع) است که از سوی حضرت امام (ره) برای ملت ایران جاری شد و موجب خیرات و برکات فراوانی شد و کارنامه اش امروز بعد از ۴۲ سال با وجود برخی مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی، درخشان و امیدبخش است.

او در ادامه به انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز اشاره‌ای کرد و افزود: ملت ایران باید ضمن حضور پرشور در این فرآیند ملی نسبت به انتخاب نامزد‌های اصلح نیز توجه ویژه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی پیوند مردم با انقلاب ناگسستنی دانست و تصریح کرد: این ملت تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های نظام اسلامی صیانت می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.