در پویش جدید هلال احمر؛

رفیق خوشبخت ما باشید

جمعیت هلال احمر شهرستان کرج از کلیه اعضا داوطلبان، جوانان و امدادگران برای مشارکت در طرح چلچراغ و رفیق خوشبخت ما دعوت کرد.

سید فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز در خصوص جشنواره رفیق خوشبخت ما که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجرا می‌شود، گفت: طرح ملی و راهبردی رفیق خوشبخت ما عنوانی است که رهبر معظم انقلاب به کار برده اند و این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شده است.

او در خصوص محور‌های این طرح افزود: جشنواره رفیق خوشبخت ما دارای یک پویش ملی به نام چلچراغ است که در این پویش جوانان جمعیت هلال احمر و داوطلبین سراسر کشور اقدام به انجام یک کار خیر مانند ختم صلوات، قرائت قرآن، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدا خون و.. به نیابت از شهید سلیمانی خواهند کرد.

هاشم نژاد گفت: این اقدامات غالباً با محوریت مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان است و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

او افزود: بخش دیگری از این طرح جشنواره فرهنگی هنری رفیق خوشبخت ما است که در این جشنواره و برای تبیین مکتب و مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه مندان‌ می‌توانند از طریق مطالعه وصیت نامه حاج قاسم و زندگی نامه ایشان و با تولید آثار هنری و تحقیقی مانند فیلم کوتاه، مستند، مقاله، نقاشی، پوستر و … آثار خود را در سامانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ارسال کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.