آموزش نصب سانترال در ۱۰ دقیقه!

همه ما می‌دانیم که یک ارتباط بهینه از نان شب برای هر ارگان، سازمان شرکت‌های تجاری و .. واجب‌تر است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  همه ما می دانیم که یک ارتباط بهینه از نان شب برای هر ارگان، سازمان شرکت های تجاری و .. واجب تر است. از این رو سانترال  به عنوان یک مرکز تلفن راهکاری بی بدیل برای هر سازمانی در هر حجمی است و میتواند ارتباط راحتی را برای کارمندان و مخاطبان سازمان ها فراهم نماید.

یکی از بهترین و درخشان ترین برندها در زمینه مرکز تلفن سانترال در عرصه های اخیر برند پاناسونیک است که امتحان خود را سالهاست در زمینه دستگاه سانترال با موفقیت پس داده است.

اگر شماهم به دنبال ارتباط بهینه با مشتریان و  تهیه مرکز تلفن برای سازمان خود هستید یکی از بهترین ها در این زمینه دستگاه سانترال پاناسونیک است.شرکت پاناسونیک تهران با بیش از یک دهه فعالیت و نماینده رسمی دستگاههای شرکت پاناسونیک در تهران می تواند یکی از بهترین و قابل اعتمادترین انتخاب ها برای خرید ،نصب و راه اندازی دستگاههای سانترال در ایران باشد.

آموزش نصب سانترال در 10 دقیقه!!! 

دستگاه سانترال چیست؟

دستگاه سانترال به عنوان هسته مرکزی یک مرکز تلفن است.خط های شهری وارد این مرکز شده و تبدیل به خط های داخلی مورد نیاز برای کارکنان یک سازمان میشوند .حال این دستگاه های سانترال بر اساس ظرفیتی که دارند به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم بندی میشوند. شما عزیزان میتوانید بر اساس اسکیل سازمان و مجموعه خود برای کسب و کارهای کوچک از سانترال های کم ظرفیت استفاده کنید و برای سازمان های بزرگ از سانترال پر ظرفیت استفاده کنید.

بطور کلی سانترال بر اساس ظرفیت و عملکرد تقسم بندی میشوند: بر اساس ظرفیت به سانترال های کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم می شوند و بر اساس عملکرد به دودسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند.  

مزایای دستگاه سانترال:

زمانی که یک مرکز تلفن راه اندازی میشود قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار مدیران کسب و کار ها قرار می دهد.

  • مدیریت کامل تماس ها
  • کاهش هزینه های ارتباطی
  • هدایت صوتی خودکار
  • یکپارچه سازی با تلفن همراه
  • تماس کنفرانس
  • مدیریت تعداد خط های ورودی به کارمندان سازمان
  • آسان تر شدن ارتباطات داخل مجموعه
  • امکان راه اندازی اپراتور گویا
  • سفارشی کردن پیام های خوش آمد گویی

نحوه کار سانترال:

ارتباطات مخابراتی یکی از مهمترین راه های ارتباطی سازمان ها با مشتریان و مخاطبان خود است. مرکز تلفن سانترال خطوط شهری را دریافت کرده و آن را خط های داخلی تقسیم میکند و ارتباطات را یکپارچه و تنظیم میکند و همه کارمندان میتوانند به خط شهری دسترسی داشته باشند. و مدیران سازمان هم به راحتی میتوانند کلیه ارتباطت تلفنی را مدیریت کنند.

دستگاه های سانترال از حیث نحوه عملکرد به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. در سیستم آنالوگ از خطوط شهری و معمولی استفاده می شود ولی در تحت شبکه از ip استفاده میشود.از انواع دستگاههای آنالوگ میتوان به سری دستگاههای پاناسونیک TES و TDA اشاره نمود.و از دستگاههای سانترال تحت شبکه به TDE و NS اشاره نمود.

 

خرید سانترال و هرآنچه در مورد آن باید بدانید:

اولین نکته ای که در هنگام خرید سانترال باید به آن توجه نمایید این است که در محیط کسب و کار خود چند خطر شهری دارید و چه تعداد داخلی باید در محیط سازمان خود داشته باشید. با توجه به این اطلاعات باید در نظر داشته باشید که چه مدل سانترالی از نظر ظرفیت برای خود تهیه نمائید.البته که در نظر داشته باشید که به نیاز های آینده خود توجه ویژه ای داشته باشید تا محتمل هزینه های سنگین  تر نشوید.

از دیگر مواردی که باید در زمان خرید سانترال به آن توجه کنید این است که همیشه دستگاه های جدید و بروز را خریداری کنید تا همیشه و تا چندسال آینده اطلاعات و امکانات بروز تری در اختیار شما قرار بگیرد.

آموزش نصب سانترال در 10 دقیقه!!!

تعمیر سانترال پاناسونیک:

معمولا دستگاه های سانترال پاناسونیک از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند و خیلی بندرت خراب می شوند ولی گاهی اوقات ممکن است بر اثر عوامل مختلفی مثل خراب شدن پاور، ورود آب به داخل دستگاه، خراب شدن کارت خط شهری، خراب شدن کالر آیدی.

شرکت پاناسونیک تهران با کارکنان زبده و با تجربه، آماده خدمت رسانی به همه عزیزانی که احتیاج به تعمیر سانترال را داشته باشند دارند،کارشناسان این مجموعه با حضور در محل سریعا به حل مشکل میپردازن.

روش های برنامه ریزی دستگاه سانترال

همانطور که پیشتر به این موضوع پرداخته شد، دو روش مجزا برای برنامه ریزی دستگاه سانترال وجود دارد که هر یک را در این بخش شرح می دهیم. در روش اول که به PC-Programming شهرت دارد، نحوه مدیریت تلفن و خطوط از طریق کنسول نرم افزاری و اتصال سانترال به کامپیوتر انجام می گیرد.

اما به روش دوم PT-Programming گفته می شود که در آن دستگاه سانترال از طریق گوشی های اپراتوری برنامه ریزی می شود و مدیریت اتصال خطوط از این طریق برای دستگاه تعریف می گردد. این دو روش امروزه برای راه اندازی دستگاه سانترال مورد استفاده قرار می گیرند. اما برای گذر از این مرحله و استفاده از هر یک از این دو روش، باید از متخصص این حوزه کمک بگیرید تا نصب دستگاه سانترال به درستی انجام گیرد.

کدام مرجع برای تنظیم دستگاههای سانترال مناسب تر است؟

با توجه به اینکه تنظیم دستگاههای سانترال یک کار کاملا تخصصی میباشد توصیه میکنیم برای انجام این کار از کارشناسان شرکت پاناسونیک تهران کمک بگیرید.شما میتوانید از طریق وب سایت این مجموعه با کارشناسان تماس بگیرید و سفارش خود را  بصورت آنلاین ثبت نمائید panasonictehran.com

خدمات نصب سانترال:

بعد از خرید دستگاه سانترال برای نصب و راه اندازی آن باید با شرکت های ارائه دهنده سانترال تماس بگیرید تا با مراجعه فرد متخصص عملیات نصب و راه اندازی آن برای شما انجام شود، با توجه به اینکه نصب یک سانترال کاری تخصصی است باید فردی متخصص اقدام به نصب نماید در غیر اینصورت و با تنظیمات اشتباه ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای مجموعه شما داشته باشد.شرکت پاناسونیک تهران نمایندگی مجاز دستگاههای پاناسونیک در ایران آماده نصب و راه اندازی سانترال های شما است.

آموزش نصب سانترال در 10 دقیقه!!!

اجرت نصب سانترال

هزینه نصب و راه اندازی سانترال شامل موارد مختلفی است. بخش اول شامل هزینه های نصب و راه اندازی سانترال است و بخش دوم شامل هزینه های خرید لوازم و ابزار های سخت افزاری میباشد. در مراحل بعدی نیز شامل اجرت هزینه های برنامه ریز،جابجایی خطوط،نصب مودم و ... است. پس در زمان خرید مرکز سانترال علاوه بر خرید تجهیزات و ... باید پیش بینی لازم را در هزینه بگنجانید.

در انتها باید در نظر داشته باشیم که دستگاه سانترال یک وسیله متداول در بین عموم مردم نیست، در نتیجه خرید و نصب آن نیز نیاز به تخصص دارد. مراکز زیادی در سطح کشور این محصول را عرضه نمی کنند. بنابراین می توان گفت که خرید اینترنتی سانترال می تواند بهترین شیوه برای سفارش و خرید این محصول محسوب شود. فروشگاه اینترنتی پاناسونیک تهران، یکی از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده انواع سانترال در ایران است که می توان با مراجعه به وب سایت آن، بهترین نمونه سانترال را سفارش داد. در صورت خرید دستگاه سانترال از این فروشگاه، می توانید این محصول را ظرف مدت کوتاهی دریافت کنید. برای دریافت قیمت سانترال و خرید سانترال با شماره 09122159032 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار