در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز واشنگتن علیه پکن؛

ناو هواپیمابر روزولت آمریکا در جزیره گوام پهلو گرفت

در ادامه تشدید تنش‌ها میان واشنگتن و پکن و در ادامه اقدامات تحریک آمیز آمریکا در دریای جنوبی چین، ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» آمریکا در ساحل جزیره گوام در اقیانوس آرام پهلو گرفت.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه تحرکات تنش برانگیز آمریکا در دریای جنوبی چین، امروز اعلام شد ناوهواپیمابر «تئودور روزولت» این کشور در جزیره گوام در اقیانوس آرام لنگر انداخته است. 

«لوکاس تاملینسون» خبرنگار فاکس نیوز در امور پنتاگون، امروز در توئیتر خود با اعلام این خبر نوشت: ناوهواپیمابر تئودور روزولت آمریکا پس از آنکه ماموریت خود را در دریای جنوبی چین به پایان رساند در جزیره گوام لنگر انداخت. 

پیشتر ارتش آمریکا از استقرار چهار فروند بمب‌افکن راهبردی «بی-۵۲» در گوآم خبر داده بود. آمریکا مدعی شده است این اقدامات با هدف بازدارندگی در برابر چین انجام می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۲:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
خشکی های ایالات منفرده آمریکا طبق قوانین منشور سازمان ملل با دریا تا کجا میل مرز دریائی قانونی دارد؟؟.....
اگر کشور چین به مرزهای آبی و خاکی ایالات منفرده نزدیک میشد آمریکا چه مواضعی اتخاذ میکرد؟؟........
تمام این مداخلات جغرافیائی و گاهی سیاسی در امور کشورهای مختلف جهان در حالی اجراء میشود که هیئت حاکمه آمریکا هنوز از منجلاب و باتلاق ششم ژانویه بطور کامل خارج نشده و با مشکلات بسیاری در داخل که بعضاً نهادینه و کهنه شده و مانند دمل چرکین سرباز کرده و برای جهان هیمنه و هژمونی واقعی و بدون روتوش و عریان آمریکا روبروست..............
Iran (Islamic Republic of)
بندری
۱۸:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
استقبال نه استقرار
آخرین اخبار