شش طرح کشاورزی در اردل افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

به مناسبت دهه مبارک فجر، شش طرح در حوزه تولیدات گیاهی، آب و خاک و مکانیزاسیون با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در شهرستان اردل کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، روح الله سعیدی مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، شش طرح در حوزه تولیدات گیاهی، آب و خاک و مکانیزاسیون با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

او افزود: این طرح‌ها شامل کلنگ زنی طرح تجهیز ۱۶ هکتار ازاراضی کشاورزی رستم آباد، تجهیز ۳.۵ هکتار از اراضی کشاورزی سرخون، تجهیز شش هکتار از اراضی کشاورزی مراد آباد دیناران در حوزه آب و خاک و توزیع نهال و سرشاخه کاری در راستای توسعه باغات در اراضی شیب دار و خرید تجهیزات مکانیزاسیون است.


بیشتر بخوانید


سعیدی اضافه کرد: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۲۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۱۷ میلیارد ۹۰۱ میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

او ادامه داد: اجرای این طرح‌ها باعث مکانیزه شدن هرچه بیشتر امور کشاورزی، بهینه سازی مصرف آب، افزایش تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال خواهد شد.

سعیدی گفت: با بهره برداری از طرح‌های مذکور زمینه اشتغال ۹۲ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم و ۲۳ خانوار روستایی از آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.