صادرات اجناس تولید شده در داخل با مارک ترکیه

مسئول امور اصناف در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:متاسفانه اجناس تولید شده در داخل با مارک ترکیه صادر می‌شود و اکنون در بازار کسانی هستند که کارشان تولید اتیکد و برچسب خارجی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی بابایی مسئول امور اصناف در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:علی‌رغم اینکه حضور فعالی در تمامی بخش‌های تولیدی بازار داریم، ولی به دلیل نبود برند، نتوانسته‌ایم ،نتیجه مطلوب و موردنظر خود را بگیریم.

او با تاکید بر اینکه وظیفه سنگینی بر عهده تولید کنندگان است  افزود:باید در بالابردن کیفیت محصولات داخلی تلاش کنیم و رسانه‌ها نیز نقش ویژه‌ای در این خصوص دارند.

او با اشاره به مشکلات تولید کنندگان داخلی در بحث مالیات نیز گفت: تاکنون به کدام یک از تولیدکنندگان ارزشی از جمله حوزه عفاف و حجاب تسهیلات مالیاتی داده شده است؟

مسئول امور اصناف در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نمونه‌ای از صد‌ها قهرمان ملی است،که باید بر روی لوازم التحریر دانش آموزان چاپ شده و برای نسل جوان الگو شو، گفت:متاسفانه بعضی از جوانان لباس‌هایی را می‌پوشند که معنی نوشته‌های چاپ شده روی آن را نمی‌دانند، لذا باید این موارد را مورد توجه قرار دهیم.

در پایان این مراسم از نوشت‌افزار‌های ایرانی_اسلامی "قهرمان من" رونمایی شد و همچنین فعالیت مرکز عرضه اینترنتی نیازمندی‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و طرح آماده سازی ۳۱۳ بسته حمایتی نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار