ورود یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس به بیمارستان آیت الله طالقانی

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ورود یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان طالقانی کرمانشاه از محل اعتبارات سازمان جهانی بهداشت (پروژه ICERP) تأمین و امروز تحویل بیمارستان گردید که بزودی مورد نصب و راه اندازی قرار خواهد گرفت.

او گفت : این دستگاه محصول شرکت کانن- توشیبا ژاپن و ارزش تقریبی آن با ارز آزاد ۴ میلیارد تومان است.

شیرزادیان افزود : تحویل این دستگاه با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه؛ ریاست، معاونان توسعه، غذا و دارو و درمان و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه از محل کمک سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

او افزود : با وجود توزیع محدود این دستگاه در کشور خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده، استان کرمانشاه در میان استان‌های دیگر موفق به تأمین این دستگاه گردید.

شیرزادیان ادامه داد: در حال حاضر تمام بیمارستان‌های شهرستان‌های استان بغیر از دو شهرستان قصرشیرین و گیلانغرب به دستگاه سی تی اسکن مجهز هستند و دستور وزیر بهداشت جهت خرید یک دستگاه برای شهرستان گیلانغرب نیز اخذ شده است.

او افزود: از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون این ششمین دستگاه سی تی اسکن است که وارد استان می‌گردد که در نوع خود یک رکورد برای دانشگاه محسوب می‌گردد.

او گفت: مقرر است با عنایت به مهیا بودن تمامی شرایط مورد نیاز برای نصب این تجهیزات مهم که با مشارکت و پیگیری‌های مراکز درمانی ذیربط تابعه دانشگاه و معاونت محترم توسعه (مدیریت محترم عمرانی) محقق گردیده است در روز‌های آتی شاهد نصب و بهره برداری سه دستگاه سی تی اسکن در استان باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.