قدرت دفاعی بالای ایران دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کرده است

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و این موضوع باعث شده دشمنان نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

قدرت دفاعی بالای ایران دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کرده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار مکی یازع مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان در بازدید از پایگاه مرزی نهرخین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز به برکت رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، و نیز هوشیاری و اقتدار سپاه و بسیج، امنیت مثال زدنی در کشور برقرار است.

او، به تعامل خوب میان مرزبانان سپاه و بسیج، با مردم اشاره و عنوان کرد: نیرو‌های سپاه و بسیجیان و نیز مردم خوب منطقه با همدلی و هم افزایی نقش بسزایی در ایجاد امنیت پایدار دارند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان با بیان اینکه مردم منطقه، خود حافظان اصلی کشور بوده و هستند بر لزوم حفظ انسجام و وحدت موجود میان سپاه و مردم تأکید کرد.


بیشتر بخوانید


مکی به دیدار خود با پاسداران جوان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) اشاره کرد و افزود: روحیه شهادت طلبی و ایثار این جوان‌ها مثال زدنی است. این جوانان آمادگی و هوشیاری بالایی دارند و همین امر باعث امنیت و اقتدار بالا در مرز‌های جنوبی شده است.

او گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت رهنمود‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و خون شهدا از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و این موضوع باعث شده دشمنان نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.