هیئت داوران جشنواره فیلم برلین مشخص شد

۶ فیلمسازی که سابقه دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره برلین را دارند، داوری دوره هفتاد و یکم این رویداد را بر عهده گرفتند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم برلین داوران بین المللی خود را برای دوره هفتاد و یکم اعلام کرد که همگی اعضای آن برندگان سابق شیرطلای بهترین فیلم هستند.

هیئت داوران از محمد رسول اف که سال گذشته با فیلم «شیطان وجود ندارد» جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد، نداو لاپید، آدینا پینتیلی، ایلدیکو انیدی، جانفرانکو رزی و یاسمیلا ژبانچ تشکیل شده است. امسال برای اولین بار در تاریخ جشنواره رئیس هیئت داوران انتخاب نمی‌شود. این جشنواره همچنین تاکید کرد که تمامی فیلم‌های رقابتی در یک سینما در برلین برای داوران به نمایش گذاشته خواهد شد.

سابقا اعلام شده بود که به خاطر همه گیری بیماری، این جشنوره در دو مرحله برگزار می‌شود یکی از بخش‌های آن از اول تا پنجم مارس به صورت یک رویداد کاملا آنلاین برگزار خواهد شد و از تاریخ نهم تا ۲۰ ژوئن نیز جشنواره فیلم‌ها را به صورت فیزیکی برای عموم مردم به نمایش می‌گذارد که نام آن را رویداد ویژه تابستانه گذاشته اند.

جشنواره فیلم برلین لیست رسمی فیلم‌های این دوره را هفته آینده و از روز دوشنبه منتشر می‌کند. لیست فیلم‌های بخش اصلی رقابت و بخش ویژه برلیناله در روز جمعه ۱۱ فوریه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.