اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما‌های منطقه آزاد اروند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: ۱۶ فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن سال جاری در خرمشهر اکران می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هاکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما‌های منطقه آزاد اروندادی آبیار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هم زمان با چهل ‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد.

او افزود: امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با شرایط خاص و ویژه ای که در برگزاری جشنواره فیلم فجر مواجه هستیم؛ اما با تلاش معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و با همکاری مدیریت شرکت بهمن سبز خوزستان، تعدادی از فیلم های جشنواره در این منطقه اکران می شود.

آبیار ضمن دعوت از عموم مردم و اهالی فرهنگ و هنر برای تماشای فیلم ها، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون صورت گرفته مقرر است فیلم‌های جشنواره در سینما نخل خرمشهر با ظرفیت ۳۰ درصد و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، اکران شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر با تأکید بر اینکه خرید بلیط‌های جشنواره به صورت تک نفره و از طریق اینترنتی امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت در ظرفیت سالن، خریداران این بلیت ‌ها از طریق کد ملی بررسی می‌شوند تا در صورت ثبت آزمایش مثبت کوید ۱۹ امکان ورود به سینما را نداشته باشند.

هادی آبیار تصریح کرد: متاسفانه پس از همه گیری بیماری کووید ۱۹ بسیاری از مشاغل از جمله سینماها تحت تاثیر آن قرار گرفتند و متحمل خسارت های سنگین شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر در خصوص مراسم آغازین این جشنواره، توضیح داد: مراسم افتتاحیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۱۵ بهمن امسال ساعت ۱۷ با حضور مسئولانمنطقه، هنرمندان و عوامل فیلم سینمایی دسته دختران در سینما نخل خرمشهر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.