۱۹۴ طرح روستایی آماده بهره برداری در دهه فجر

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت: ۱۹۴ طرح در روستا‌های استان سمنان به مناسبت دهه فجر به همت دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان ابراز داشت: ۸۶ طرح در زمینه توسعه و عمران روستایی در روستا‌های این استان با اعتبار ۱۱۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال با کمک دهیاری‌ها دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صمیمیان ادامه داد: نصب سامانه پایش تصویری، احداث ساختمان دهیاری، احداث خانه و سالن ورزشی، روشنایی معابر و نصب المان از جمله طرح‌های آماده افتتاح در روستا‌های استان سمنان به مناسبت دهه فجر است.

او بیان کرد: بیشترین طرح‌های افتتاحی دهیاری‌ها در روستا‌های استان سمنان به مناسبت دهه فجر مربوط به روستا‌های دامغان است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان تصریح کرد: ۱۰۸ طرح از مجموع ۱۹۴ طرح آماده بهره‌برداری در روستا‌های استان به مناسبت دهه فجر مربوط به دستگاه‌های اجرایی است.

مهدی صمیمیان ضمن بیان اینکه ۹۷۵ میلیارد ریال برای افتتاح ۱۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی در روستا‌های استان سمنان به وسیله دستگاه‌های اجرایی هزینه شده است افزود: ۱۹ طرح مربوط به مسکن و شهرسازی، ۹ طرح مربوط به اداره‌کل امورعشایری، یک طرح مربوط به ورزش و جوانان، هشت طرح مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۲ طرح مربوط به جهاد کشاورزی، ۱۰ طرح مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری، چهار طرح مربوط به شرکت گاز، سه طرح مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی و ۳۲ طرح مربوط به آب و فاضلاب در دهه فجر امسال در روستا‌های استان سمنان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.