۳۲ فقره زندان در کارنامه موبایل قاپ حرفه‌ای

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای که تا کنون ۳۲ مرتبه روانه زندان شده است، خبر داد و گفت: متهم با ۱۵ شاکی روانه زندان شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی عزیزخانی" بیان داشت: دهم دی ماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو به همراه متهمی ۲۲ ساله به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع که چکیده پرونده نشان از این داشت، ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و با استعلام پلاک انتظامی خودرو مشخص می‌شود که موتورسیکلت سرقتی بوده و پس از تعقیب و گریز، موتورسیکلت متوقف و راکب آن دستگیر، ولی ترک نشین موفق به فرار می‌شود.

وی عنوان کرد: متهم در کلانتری اظهار داشت، که از سرقتی بودن موتورسیکلت بی اطلاع است و مرتکب جرمی نشده است.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز کرد: پس از انتقال متهم به پایگاه هشتم، کارآگاهان در گام اول تحقیقات با بررسی سوابق کیفری متهم متوجه می‌شوند وی تا کنون ۳۲ مرتبه روانه به جرم زورگیری و کیف قاپی روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در ادامه بررسی‌های پلیسی، به موبایل قاپی با همکاری همدستش در محله‌های خانی آباد، نازی آباد، بریانک، راه آهن و خیابان ولیعصر (عج) اعتراف کرد، تصریح کرد: تا کنون ۱۵ تن از مال باختگان شناسایی و متهم را سارق گوشی‌های خود معرفی کرده اند.

سرهنگ عزیزخانی افزود: با اعتراف صریح متهم به موبایل قاپی و کشف ۱۵ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری همدست متواری وی و همچنین شناسایی سایر مال باختگان و کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

این مقام پلیسی گفت: شهروندانی که در مناطق اشاره شده توسط ۲ موتورسوار موبایلشان به سرقت رفته است می‌توانند، برای پیگیری پرونده شان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار