مقایسه دو خودرو قدرتمند جدید شرکت آئودی

در این خبر مقایسه‌ای کلی بر دو خودرو آئودی RS6 Avant و RS7 Sportback Drag Race را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به غیر از سبک‌های مختلف بدنه، دو خودرو آئودی RS6 Avant و RS7 Sportback تقریبا یکسان هستند. وزن فوق‌العاده واگن و لیفت بک تقریبا یکسان است و از توربو دوقلوی ۴/۰ لیتری V8 با قدرت هیولای ۶۰۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر (۵۹۰ پوند فوت) گشتاور بهره می‌برد. در مورد سیستم Quattro AWD و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با کنترل پرتاب نیز همین طور است.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های دو خودرو RS7 و RS6 Avant 

یک مسابقه درگ که توسط Carwow در باند خیس و مرطوب سازماندهی شده بود، پس از شروع تا حدودی یک پیچ و تاب جالب داشت. در حالی که RS6 Avant به لطف واکنش سریع راننده موفق شد جلوتر بیفتد، RS7 شروع به برگشت به مسابقه کرد و مسابقه درگ را با پیروزی به پایان رساند. هر دو در ۱۲/۶ ثانیه از خط پایان عبور کردند، در حالی که سوپر واگن کمی جلوتر از دیگری قرار داشت. خودرو RS7 به دلیل وجود سخت افزارهایی مانند گیربکس، بدنه براق و یا لاستیک‌های Sportback، توانست علی رغم شروع نامناسب خود، همزمان با خودروی دیگر به خط پایان برسد. لیفت بک پرقدرت نیز در اولین مسابقه نورد از ۵۰ مایل در ساعت (۸۰ کیلومتر در ساعت) تحت تاثیر قرار گرفت زیرا سرعت انتقال به طور قابل توجهی سریعتر بود و به RS7 اجازه می‌داد تا با راحتی پیش قدم شود.

تفاوت‌ها و شباهت‌های دو محصول جدید شرکت آئودی

این مسابقه دوباره تکرار شد، فقط این بار در هر دو اتومبیل تمام اسپرت‌ترین تنظیمات همراه با تعویض دنده دستی فعال بودند. این وضعیت معکوس بود زیرا RS7 یکی از تعویض‌های دنده را پشت سر گذاشت، تا RS6 بتواند در دوئل پیروز شود. مقایسه RS با یک تست ترمز از ۷۰ مایل در ساعت (۱۱۳ کیلومتر در ساعت) به پایان رسید که در آن دو مدل آئودی اسپورت بار دیگر تقریبا نتایج یکسانی داشتند. از این گذشته هر دو ترمز یکسانی دارند و تقریبا یکسان وزن دارند و RS7 مجبور است ۱۰ کیلوگرم اضافی (۲۲ پوند) را تحمل کند. چنین اختلاف ناچیزی می‌تواند با وزن راننده جبران شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.