آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار مازندران

طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار کالا و خدمات در مازندران از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان آغاز طرح ویژه و نظارت از بازار استان، گفت: این طرح از تاریخ ۱۵ بهمن ماه امسال تا  ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰  به صورت ویژه در مازندران اجرا خواهد شد.

او هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی کالا و خدمات اعلام، و افزایش نظارت در تمامی حوزه‌ها و به ویژه اقلام ویژه و اولویت دار خواهد بود.

قوانلو گفت: همه انبارها، مراکز نگهداری کالا، بنکداران عمده فروشی و خرده فروشی‌ها مورد نظارت ویژه قرار خواهند گرفت.

او افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسی این سازمان به همراه دیگر دستگاه‌های ذیربط به ویژه ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق‌های اصناف، بهداشت و درمان و ناظران افتخاری در این طرح پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: کشیک‌های نوروزی این سازمان حتی در روز‌های تعطیل در استان برقرار بوده و همکاران این سازمان حضور مستمر در بازار خواهند داشت.

او افزود: در بخش کالایی نظارت بر قیمت و عرضه میوه، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، حبوبات، نان، آجیل و خشکبار، خواروبار و شیرینی، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و تایر خودرو بصورت ویژه صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار