اعتراف تروریست‌های داعشی در لبنان به آمادگی برای انجام عملیات

عناصر مرتبط با گروه تروریستی داعش که اخیرا در لبنان دستگیر شدند به آمادگی برای انجام عملیاتی در این کشور اعتراف کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری المیادین به نقل از منبعی امنیتی اعلام کرد که ۱۸ فردی که روز دوشنبه به دست ارتش لبنان به اتهام ارتباط با تروریست‌های داعش دستگیر شدند به آمادگی برای انجام عملیات تروریستی در لبنان اعتراف کردند.

این منبع افزود: به دنبال اعتراف‌های این عناصر مشخص شد که آنها قصد انجام عملیاتی تروریستی در لبنان را داشته اند.

منبع امنیتی مذکور گفت: بر اساس اعتراف‌های این عناصر، نیرو‌های ارتش برخی از مخفیگاه‌های تروریست‌های داعش در شهرک «عرسال» را محاصره کردند.

ارتش لبنان روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این افراد طی دو هفته گذشته در شهر عرسال در شرق لبنان دستگیر شدند.

در بیانیه فرماندهی ارتش لبنان آمده است: اداره اطلاعات در نتیجه یک سلسله عملیات میدانی طی دو هفته گذشته در منطقه عرسال گروهی متشکل از ۱۸ لبنانی و سوری را که به هسته‌های مرتبط با گروه تروریستی داعش وابسته هستند، دستگیر کرد.

ارتش لبنان اضافه کرد: دستگیرشدگان به وابستگی به گروه تروریستی داعش، پیگیری و برنامه ریزی برای انجام اقدامات تروریستی با حمایت داعش اعتراف کردند.

این فرماندهی افزود: مقداری اسلحه و مهمات که در اختیار بازداشت شدگان قرار داشت، کشف و ضبط شد و آن‌ها به دادگاه ویژه ارجاع شدند.

رسانه‌های لبنانی همچنین روز یک‌شنبه خبر دادند که نیرو‌های اطلاعاتی ارتش فردی به نام (احمد ض) را به‌ دلیل جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کردند. این جاسوس در روستای عرب صالیم در جنوب لبنان مقیم بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار