اجرای یک هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب درازدره

تاکنون یک‌ هزار و ۲۰۰ متر از مجموع دو کیلومتر خط انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب تا منطقه درازدره شهرستان بن اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشاد متقی مدیر روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی طرح تصفیه‌خانه فاصلاب بن ۱۷ اسفندماه ۱۳۸۸ آغاز شده بود که پس از مدتی با کُندی در روند اجرا همراه شد که هم اکنون این طرح با سرعت در مرحله اجرا قرار گرفت.

او تاکید کرد: هم‌اکنون دو پیمانکار برای ادامه عملیات اجرایی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بن مشغول به فعالیت هستند.


بیشتر بخوانید

تصفیه‌خانه بن تکمیل و تجهیز می‌شود


متقی افزود: یکی از پیمانکاران برای اجرای خط انتقال پساب این تصفیه‌خانه تا منطقه درازدره به‌طول دو کیلومتر و پیمانکار دیگر به‌منظور حفر کانال عبور لوله و تجهیزات انتخاب شده‌اند.

او اضافه کرد: تاکنون یک‌ هزار و ۲۰۰ متر از مجموع ۲ کیلومتر خط انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب تا منطقه درازدره اجرا شده است.

متقی اظهار داشت: تاکنون ۹۰ درصد بخش سیویل فرایندی و ۵۰ درصد تجهیزات الکترومکانیکال طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بن اجرایی شده است.

او ادامه داد: همچنین تاکنون ۲۰ کیلومتر از مجموع خط ۵۰ کیلومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر بن اجرا شده است که با اجرای این میزان خط انتقال و فروش ۲۱۵ انشعاب به شهروندان بن، تصفیه کنونی فاضلاب تا زمان راه‌اندازی فرایند اصلی به روش برکه تثبیت، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.