کشف انبار احتکار کالا و مزرعه ارز دیجیتال در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۷۰ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه و مقدار قابل توجهی ورق ‏ام دی اف در سردشت خبرداد‎.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت:‏‎ ‎در پی خبر واصله مبنی بر وجود مزرعه بیت کوین در یکی از ‏شرکت‌های شهرستان ارومیه واقع در جاده ارومیه_مهاباد، ماموران پلیس اقتصادی، با انجام اقدامات ‏اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه‌های ماینر شدند.

او با اشاره به رصد اطلاعاتی و اخذ مجوز قضایی ماموران پس از تکمیل تحقیقات به بازرسی از محل ‏شناسایی شده پرداخته و تعداد ۷۰ دستگاه ماینر کشف و ۲ نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند‎.

سردار خرم نیا در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد:ارزش ‏ریالی این اقلام توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال براورد شده است‎.

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف انبار ورق ام دی اف به ارزش ۳ میلیارد و  ۶۰۰ میلیون ریال در ‏ارومیه خبرداد. ‏

او ادامه داد: در راستای مبارزه با سودجویان و اخلالگران ماموران انتظامی شهرستان سردشت با انجام ‏تحقیقات از احتکار کالا در یک انبار خبر دار شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. ‏

سردار خرم نیا افزود: در این عملیات انتظامی تعداد ۳۵۵ تخته ام دی اف و ۴۵ تخته پی وی سی کشف ‏و یک نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد. ‏

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.